Program

Program ranog učenja engleskog jezika

PROGRAM RANOG UČENJA ENGLESKOG JEZIKA

Program ranog učenja engleskog jezika temelji se na spoznaji da je predškolska dob najpovoljnije životno razdoblje za usvajanje stranog jezika zbog bioloških i psiholoških karakteristika djece rane dobi. To je vrijeme kada djeca brže i lakše usvajaju čisti izgovor, intonaciju, a prisutan je i osjećaj sigurnosti, samopouzdanja i spontanosti, što je najbolja osnova za svako učenje. Osim dobi, važna prednost je i vrtićko okruženje jer u poticajnom okruženju engleski jezik dijete usvaja spontano, situacijski kroz praktičnu aktivnost djeteta u interakciji s drugom djecom i odraslima.

ZADAĆA PROGRAMA
Stvarati uvjete u kojima će dijete imati priliku slušati, čuti i govoriti engleski jezik omogućiti djetetu postupno izražavanje na engleskom jeziku, prema njegovim izražajnim mogućnostima njegovati ispravan izgovor, ritam i intonaciju osigurati usvajanje osnovnog rječnika i jezičnih struktura na engleskom jeziku razvijati samopouzdanje djeteta i osjećaj uspješnosti u spontanom izražavanju razvijati interes djeteta za druge ljude, običaje, zemlje i kulture.

Sadržaj i aktivnosti rada planiraju se u skladu s interesima i potrebama djeteta, a polaze od aktualnosti iz svakodnevnog djetetovog života, neposredne okoline, društvenih događanja, blagdana i drugo.
Dijete će kroz svakodnevne aktivnosti situacijskim učenjem engleskog jezika usvajati sljedeća znanja i vještine značajne za osnovnu komunikaciju, npr.: učiti pozdraviti, predstaviti se imenom, reći svoju dob i adresu stanovanja predstaviti članove obitelji, imenovati prostore u kući i pripadajući namještaj nabrojiti igre i igračke kojima se igra u vrtiću i kod kuće, u igri i drugih aktivnostima koristiti pojmove na engleskom jeziku učiti postaviti pitanja, zatražiti nešto i zahvaliti na dobivenom, prepoznati opasnu situaciju, tražiti pomoć na engleskom jeziku
sudjelovati u razgovoru: odgovoriti na pitanja koja se odnose na svakodnevne aktivnosti učiti imenovati osnovne ustanove u gradu (škola, vrtić, bolnica, kino, prijevozna sredstva ... njihovu funkciju i zanimanja) brojiti na engleskom jeziku, imenovati boje upoznati običaje i znamenitosti Velike Britanije i zemalja engleskog govornog
područja.

Program se provodi dva puta tjedno od rujna do lipnja tekuće godine u unutarnjem i vanjskom prostoru vrtića u grupama djece od tri godine do polaska u školu.

VODITELJI PROGRAMA su odgojitelji koji imaju stručne kompetencije i zakonom propisano znanje iz engleskog jezika.