Program predškolskog odgoja i naobrazbe za potencijalno darovitu djecu ostvaruju se kao prošireni redoviti program koji je djelomično prilagođen djetetovim izraženim interesima, sklonostima i sposobnostima, a ostvaruju se u redovitom programu predškolskog odgoja i naobrazbe dječjeg vrtića „Radost“, kao i u manjim skupinama djece istih ili sličnih sposobnosti, sklonosti i interesa kroz organizaciju posebnih aktivnosti za potencijalno darovitu djecu. Kratkoročni ciljevi programa jesu: 1. Identificirati potencijalno darovitu djecu. 2. Zadovoljiti specifične odgojno-obrazovne potrebe uočene potencijalno darovite djece u stimulativnom prostoru odgojne skupine kroz obogaćeni program. 3. Informirati odgajatelje i osvijestiti ih o karakteristikama i ponašanju potencijalno darovite djece. 4. Prevenirati poremećaje u ponašanju uočene potencijalno darovite djece. 5. Educirati odgojitelje za primjenu načela diferencijacije programa i individualizacije pristupa u skupini. 6. Educirati odgojitelje za obogaćivanje aktivnosti u vrtiću poticanjem kreativnosti, naglašenih interesa i talenata djeteta. 7. Suradnja s roditeljima potencijalno darovite djece u prepoznavanju i zadovoljavanju posebnih potreba ove skupine djece. 8. Suradnja s vanjskim dionicima u svrhu poduzimanja poticajnih mjera za dobrobit i razvoj potencijalno darovite djece.
Program predškolskog odgoja i naobrazbe za potencijalno darovitu djecu ostvaruju se kao prošireni redoviti program koji je djelomično prilagođen djetetovim izraženim interesima, sklonostima i sposobnostima, a ostvaruju se u redovitom programu predškolskog odgoja i naobrazbe dječjeg vrtića „Radost“, kao i u manjim skupinama djece istih ili sličnih sposobnosti, sklonosti i interesa kroz organizaciju posebnih aktivnosti za potencijalno darovitu djecu. Temeljna zadaća programa rada s potencijalno darovitom djecom je poticanje cjelovitog razvoja potencijalno darovite djece uz individualiziran program prilagođen svakom djetetu pristupom, ali i izborom aktivnosti i sadržaja kojima se zadovoljavaju potrebe potencijalno darovitog djeteta (razvojne i obrazovne potrebe, komunikacijske, potrebe za neovisnošću u učenju i istraživanju, potrebe za produbljivanjem svojih izrađenih interesa i sl.). Također programom rada s potencijalno darovitom djecom nastojimo pridonijeti socio-emocionalnom, intelektualnom i tjelesnom razvoju potencijalno darovite djece predškolskog uzrasta, posebice njihovih najviših sposobnosti putem razvoja vještina mišljenja (promatranja, predviđanja, klasificiranja, analiziranja, sintetiziranja, procjenjivanja), potaknuti kreativno izražavanje u velikom broju područja (dramatizacija, pokret, ples, govor, likovni izraz), proširiti temeljna znanja o svijetu koji nas okružuje kao osnovu budućih školskih znanja sukladno individualnim razlikama i izraženim interesima potaknuti socijalnu osjetljivost odnosno osjetljivost za potrebe drugih, razvijati vještine rješavanja problema, poticati intelektualnu znatiželju i ustrajnost u rješavanju problemskih zadataka.
Planirane zadaće ostvaruju se putem niza dodatnih aktivnosti i niza zahtjevnih didaktičkih igara, pokusa te kroz rad na multimedijalnom računalu, vježbama i aktivnostima za poticanje kreativnog mišljenja, razvojem socijalnih vještina, poticanjem logičkog i kombinatoričkog mišljenja omogućiti darovitoj djeci korištenje i razvoj identificiranih sposobnosti.